Сарадње и стручна пракса

Поделићемо са Вама део текста који можете прочитати на сајту Центра за развој каријере Универзитета у Београду:

Компаније које организују праксу промовишу пословну културу друштвене одговорности. Пружајући шансу младим, амбициозним студентима, послодавци се налазе у позицији да препознају профил кандидата који им је потребан.То је један од најбољих начина регрутације нових кадрова.

С друге стране, пракса се показује као прилика да студенти науче да примењују теоријска знања која су стекли током студија, као и да стекну радно искуство која ће им се показати као значајно у даљем раду. С обзиром да стално усавршавање појединца постаје императив, обављање праксе се показује као фаза која претходи првом запослењу. Студенти, након успешно обављених пракси, добијају препоруку од наведених компанија, а неретко и понуду за запослење. Послодавци ће свакако то умети да цене, а кандидати са искуством имаће предност у односу на остале.